قوانین و مقررات

به پایگاه اینترنتی مگاباکس خوش آمدید. استفاده از این سایت تابع شرایط و مقرراتی است که در ادامه می‌خوانید. عضویت، استفاده، دسترسی یا دانلود مطالب از این وب‌سایت، به معنای پذیرش شرایط و مقررات مطرح شده خواهد بود. این شرایط، تمام بازدیدهایی را که در حال و  آینده از این وب‌سایت به عمل خواهد آمد دربرمی‌گیرد. این شرایط یا محدودیت‌های قانونی ممکن است در هر زمان با اطلاع یا بدون اطلاع قبلی مورد تجدید نظر قرارگرفته و به‌روز شده یا تغییر کند.

الف ) مالکیت و کپی‌رایت
۱ ـ اطلاعات و مطالب موجود در این سایت را صرفاً برای مصارف شخصی خود می توانید مرور، دانلود و استفاده کنید. همچنین می توانید از محصولات ما در شرکت یا سازمان خود استفاده کنید؛ اما بازنشر و فروش محصولات این وب سایت به هر شکل اعم از محصولات رایگان و غیر رایگان ممنوع است و هرگونه تخلف از موارد یادشده، تحت پیگرد قانونی قرار خواهدگرفت.
۲ ـ اطلاعات و تمام مطالب و محصولات وب‌سایت اعم از فرم‌ها، اسناد، شرح محصولات و … تحت کپی‌رایت ما بوده و هرگونه استفاده غیرمجاز از آن‌ها تخلف تلقی می‌شود و مورد پیگیرد قانونی قرار خواهدگرفت. سایر حقوقی نیز که در این اطلاعیه صراحتاً به کاربر واگذار نشده، برای سایت محفوظ است.

۳ ـ همه فایل‌ها، اطلاعات، متن ها، طرح های گرافیکی و کدها و قالب وب‌سایت جز اموال مالک یا مالکین وب سایت مگاباکس به حساب می‌آید و هر گونه فروش، هک، ریپ، دسترسی غیرمجاز، کپی‌برداری، نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن و … به هر شکل بدون اجازه مدیریت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

۴ ـ اطلاعات شخصی شما از قبیل نام، ایمیل و سایر اطلاعات فردی و شغلی شما، توسط ما در اختیار هیچ فرد، شرکت و موسسه ای قرار نخواهدگرفت، مگر در صورت دستور رسمی و کتبی مراجع ذیصلاح قضائی که دستور آنها لازم‌الاتباع است.

۵ ـ‌ تمام اطلاعات یا نظرات و مطالبی که از طرف کاربران به وب سایت ارسال می شود  و در آن تصریحی بر محرمانه‌بودن نشده، غیرمحرمانه تلقی‌شده و متعلق به ما می‌باشد. با ارائه این نظرها، اطلاعات، بازخوردها یا مطالب، در واقع حق استفاده، کپی، اصلاح، نمایش و پخش این مطالب را به رایگان در اختیار ما قرار می‌دهید و می توانیم این مطالب را به عناوین و اشکال مختلف مورداستفاده قرار دهیم.

ب ) رد مسئولیت
۱ ـ‌ وب‌سایت مگاباکس می‌کوشد اطلاعات مفید، صحیح و به‌روز در اختیار شما قراردهد. ازاین‌رو، تلاش کرده‌ایم اطلاعات و مطالب دقیقی در این سایت ارائه کنیم، اما هیچ مسئولیتی برای صحت و کامل بودن آن اطلاعات یا مطالب برعهده نمی‌گیریم. تمام اطلاعات و مطالب موجود در این سایت بدون هیچ‌گونه ضمانتی، صریح یا ضمنی و در «وضع موجود» ارائه می‌شود و این وب‌سایت تمام ضمانت‌ها از هرنوع، صریح یا ضمنی شامل ضمانت کاربرد و نتایج خاص را از خود سلب می‌کند. در خصوص محصولات ارائه شده نیز عمدتا” بر کاربردی بودن آن‌ها تمرکز شده و در صورتی که دارای نقایص حقوقی باشند این وب‌سایت مسئولیتی در قبال آن ندارد و کاربر باید درصورت‌لزوم در خصوص مواردی که بار حقوقی دارد، قبل از استفاده انطباق آن‌ها را با قوانین مربوطه و شرایط خود بررسی کند.

۲ ـ ما در برابر اتفاقاتی که قادر به کنترل آن نیستیم مسئول نبوده و تحت هیچ شرایطی در قبال هرگونه خسارت احتمالی که به واسطه استفاده، ناتوانی از استفاده یا نتایج استفاده از این سایت، سایت‌های لینک‌شده به آن، یا مطالب و اطلاعات موجود رخ دهد، مسئولیتی برعهده نخواهیم‌داشت.

۳ ـ ما این حق را داریم که در هر لحظه و بدون اطلاع قبلی و یا با اطلاع قبلی، قیمت انواع محصولات، خدمات، سرویسها، تبلیغات و سایر موارد را تغییر دهیم و یا آن‌ها را متوقف کنیم.

 ج ) سایر موارد

۱ ـ تنها راه ارتباطی مگاباکس با مشتریان از طریق برگۀ «تماس با ما» بوده و مگاباکس مسئولیتی در قبال سایر تماس‌ها بر عهده نخواهد گرفت.

۲ ـ قیمت نهایی پرداختی شما در ازای فایل‌ها همان مبلغی است که در قسمت خرید درج‌شده و مگاباکس مبلغ دیگری از کاربر دریافت نخواهد کرد.

۳ ـ خرید فایل از وب‌سایت مگاباکس به نشانی www.megabox.ir  به معنی پذیرفتن تمامی قوانین فوق از سوی شما خواهدبود.

در صورتی که هریک از مفاد فوق از درجه اعتبار ساقط شود، غیر قانونی تشخیص داده شود و یا به هر دلیل دیگری اجرای آن مقدور نباشد، سایر شروط و مقررات آن همچنان به قوت خود باقی می‌ماند.